Sobre nosotros

somos una escuela infantil familiar con grupos reducidos

somos unha escola infantil familiar con grupos reducidos

Educadoras  cualificadas

Somos una escuela infantil pequeña, que abrió sus puertas hace 35 años, Nuestras educadoras están cualificadas  para atender a l@s niñ@s de 0-3 años, y están en continua formación,

Nuestras Aulas disponen de buena iluminación Natural,donde l@a niñ@s juegan y realizan actividades para aprender con otr@s niñ@s.

En escuela infantil pitufos tenemos una estrecha relación con las madres y padres, Ya que sabemos que cada niñ@ es diferente y únic@.

Nuestro mayor objetivo es proporcionar a l@s niñ@s las herramientas necesarias para potenciar la autonomía en sus actividades cotidianas, así como para tener un buen desarrollo físico, afectivo, intelectual y social.

Somos unha escola infantil pequena, que abriu as súas portas hai 35 anos, As nosas educadoras están cualificadas para atender @s nen@s de 0-3 anos, e están en continua formación,

As nosas Aulas dispoñen de boa iluminación Natural,onde @s nen@s xogan e realizan actividades para aprender con outr@s  nen@s.

En escola infantil pitufos temos unha estreita relación coas nais e pais, Xa que sabemos que cada nen@ é diferente e únic@. O noso maior obxectivo é proporcionar @s nen@ as ferramentas necesarias para potenciar a autonomía nas súas actividades cotiás, así como para ter un bo desenvolvemento físico, afectivo, intelectual e social.

Grupos reducidos

Disponemos de tres aulas, con un número reducido de niñ@s.

3 meses-1 año con 4 niñ@s

1-2 años con 6 niñ@s

2-3 años con 11 niñ@s

las aulas están adaptadas a cada grupo según las edades.

Dispoñemos de tres aulas, cun número reducido de nen@s

3 meses-1 ano con 4nen@s

1-2 anos con 6 nen@s

2-3 anos con 11 nen@s

as aulas están adaptadas a cada grupo segundo as idades.

Patios exteriores

Disponemos de dos patios exteriores, con una zona de hierba natural y otra con caucho, equipados con toboganes, balancines,casitas, coches, pelotas... adaptados a la edad de los niñ@s.

Dispoñemos de dous patios exteriores, cunha zona de herba natural e outra con caucho, equipados con tobogáns, balancins ,casiñas, coches, pelotas... adaptados á idade d@s nen@s.

En cada grupo de edad se desarrolla una propuesta didáctica que ayuda a l@s niñ@s  a descubrir el mundo y empezar a tener conocimiento de las cosas y de sí mismos, priorizando siempre el aprendizaje a través del juego y buscando siempre de crearles un ambiente agradable y divertido en la que l@s niñ@s  vean una prolongación de su hogar.

En cada grupo de idade desenvólvese unha proposta didáctica que axuda @s nen@s  a descubrir o mundo e empezar a ter coñecemento das cousas e de si mesmos, priorizando sempre a aprendizaxe a través do xogo e buscando sempre de crearlles un ambiente agradable e divertido na que @s nen@s  vexan unha prolongación do seu fogar.